بازدید مشاور وزیر کشور از دو واحد صنعتی شهرستان اشکذر/ فرماندار اشکذر: توسعه صنعت نساجی، برش شهرستانی اشکذر در برنامه تحولی یزد نوین

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در جریان بازدید تورج حاجی رحیمیان، مشاور وزیر کشور از واحدهای صنعتی کاشی اورست ایده‌آل و ماکارونی ساوین از برش شهرستانی توسعه صنعت نساجی شهرستان اشکذر در برنامه تحولی یزد نوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر تورج حاجی رحیمیان، مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی در سفری با همراهی روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر از دو واحد صنعتی کاشی اورست ایده‌آل و ماکارونی ساوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

روح‌الله ردائی در جریان این بازدید با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اشکذر، خاطرنشان کرد: با دستور استاندار محترم یزد توسعه و استقرار صنایع جدید آلاینده در محور مواصلاتی اردکان- مهریز ممنوع است و این موضوع، مطالبه بحق مردم و سازمان‌های مردم نهاد نیز هست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به تدوین برنامه تحولی یزد نوین، به بیان سیاست‌ها و برخی از اقدامات اولویت دار شهرستان اشکذر پرداخت و از برش شهرستانی توسعه صنعت نساجی شهرستان اشکذر در برنامه تحولی یزد نوین خبر داد.

ردائی همچنین با بیان اینکه در راستای رفع موانع تولید صنایع در چارچوب قوانین و ضوابط تلاش خواهیم کرد؛ ادامه داد: از توسعه صنایع پاک و های‌تک تمام قد حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است بازدید از مجموعه گردشگری باغ وزیر حجت‌آباد، آخرین برنامه حضور مشاور وزیر کشور در شهرستان اشکذر بود که در جریان آن ضمن بررسی عوامل عدم رونق این مجموعه فاخر گردشگری، قول پیگیری داد.

​​​​​​​