به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار و "سیدمصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از روند مرمت و بازسازی اثر تاریخی مسجد تک‌مناره عزآباد بازدید کردند.

هادی‌نسب فرماندار اشکذر در جریان این بازدید پشتکار و فعالیت‌های گروه خرد اسفنجرد را ستودنی توصیف کرد و تداوم عملیات احیا و مرمت بنای فاخر و قدیمی مسجد جامع تک مناره عزآباد را مرهون زحمات این گروه مردم‌نهاد و حمایت مردم و خیرین دانست.

فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به ضرورت رفع سایه تخریب از سر بناهای تاریخی و احیای آثار باستانی، خاطرنشان کرد: همچون گذشته با جدیت به حمایت از سازمان‌‌های مردم نهاد پایبندیم.

فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های گروه مردمی اسفنجرد و حمایت‌های فرماندار شهرستان، اظهار کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌های احیا و مرمت مسجد تک مناره عزآباد با هماهنگی و نظارت اداره میراث فرهنگی انجام شده است.

وی در ادامه بعد از شنیدن جزئیات اقدامات و فعالیت‌های موردنیاز جهت ادامه عملیات بازسازی بنای مزبور، ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، قول مساعدت و همکاری داد.

"محمدرضا قانع" نماینده گروه مردم نهاد خرد اسفنجرد نیز ضمن قدردانی از حمایت فرماندار و همکاری اداره میراث فرهنگی، به بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و نیازمندی‌های تداوم احیای مسجد جامع عزآباد پرداخت.