به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در معیت "سید حسین دشتی" مدیرکل اداری و مالی، "محمدحسین زارع" مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و "افسانه شهابی پور"مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری از بخش های مختلف فرمانداری اشکذر بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

حضور در نشست فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و خضرآباد و همکاران فرمانداری در سالن کوثر از برنامه های دیگر اکرم فداکار و هیئت همراه بود.

 

فرماندار اشکذر به وضعیت نامناسب ساختمان فعلی فرمانداری اشاره و گفت: این ساختمان به دلیل قدیمی بودن در خور و شان مجموعه شهرستان نیست و انتظار می رود یک فضای مناسب با محیطی شاداب و با نشاط برای مجموعه فرمانداری شهرستان ایجاد شود.

 

هادی هادی نسب در خصوص احداث ساختمان جدید فرمانداری در مجتمع ادارات شهرستان اعلام آمادگی کرد و نگاه ویژه مسئولان استان در زمینه تحقق این موضوع را خواستار شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: در بازدید امروز فرصتی فراهم شد تا ضمن دیدار چهره به چهره با همکاران فرمانداری اشکذر، از نزدیک در جریان مشکلات آنها در حوزه مالی، منابع انسانی، وظیفه و عملکردی قرار گیریم.

 

اکرم فداکار اظهار داشت: پذیرای انتقادهای همکاران بوده و تلاش می کنیم تا موارد مطرح شده را با توجه به وضعیت فعلی که می توان اقدامی در راستای آن انجام داد به سر منزل مقصود برسانیم.

 

وی بر لزوم تشکیل اتاق فکری متشکل از نخبگان محلی شهرستان اشکذر تاکید و گفت: توسعه صنعتی و اقتصادی شهرستان بر مبنای سند چشم انداز ، آمایش شهرستان و میزان سهم آن در آمایش استان موضوعی است که جای کار بیشتر دارد و باید به آن توجه ویژه ای نمود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ابراز امیدواری کرد بتوانیم علی رغم مشکلات و محدودیت های دولت در شرایط فعلی اقدمات خوب و ارزشمندی در حوزه اقتصادی و صنعتی شهرستان انجام داده و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.