فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، "حجة‌الاسلام فخرالدین" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

هادی‌نسب در این نشست با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: انتظار داریم همه ادارات شهرستان در ایام‌الله دهه فجر در چارچوب وظایف و ساختارها و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و با استفاده از همه توانمندی‌های و ظرفیت‌ها به بازشناسی هویت انقلاب اسلامی بپردازند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر با بیان اینکه کرونا فعلا تمام‌شدنی نیست؛ ادامه داد: اگرچه محدودیت‌های کرونایی برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد اما همه مدیران باید با استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های مناسب و همه ظرفیت‌های موجود از جمله برنامه‌های نمادین و فضای مجازی، فعالیت‌ها و برنامه‌های به مراتب سازنده‌تر و پیشروتر از سالیان گذشته را به منصه ظهور برسانند.

گفتنی است در این نشست مدیران دستگاه‌های عضو این ستاد هرکدام به صورت جداگانه نظرات و برنامه‌های خود را پیرامون گرامیداشت ایام‌االله دهه فجر‌ انقلاب اسلامی بیان نمودند