فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه کارگروه کمیته بانوان شهرستان اشکذر به ریاست "شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه فرماندار اشکذر با تقدیر از نقش زنان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه خواستار هم‌افزایی و تقویت بیشتر این حضور در عرصه‌های مختلف برای بانوان شهرستان شد.

 

فرماندار اشکذر بابیان این‌که کشور در حال حاضر در شرایط حساسی در منطقه و بین‌الملل قرار دارد گفت: تقویت بنیان‌ها و اهداف انقلاب می‌تواند بر اقتدار ما بی افزاید، البته ایران اسلامی بر پایه‌های احکام الهی و مردم استوار است و با برگزاری میانگین هرساله انتخابات، نمونه کاملی از یک حکومت مردمی را در جهان شکل داده است.

 

 شاه‌حسینی در ادامه به اهمیت انتخابات در هفتم اسفندماه و حضور بانوان به‌عنوان نیمی تأثیرگذار از جامعه اشاره کرد و افزود: جایگاه ممتاز بانوان در اجتماع و خانواده و تأثیرگذاری آن‌ها بر روند اتفاقات سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و قطعاً با دعوت بانوان شاخص از آحاد مردم؛ می‌توانیم شاهد انتخاباتی پرشور در اسفندماه باشیم.

 

فرماندار اشکذر گفت: برگزاری جلسات فرهنگی، ورزشی، علمی و قرآنی بین بانوان ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را نشان می‌دهد و ابراز امیدواری کرد درخشش بیشتر آن را در آینده با هدایت مسئولین و همت بالای بانوان نظاره‌گر باشیم.

 

وی در ادامه گریزی هم به برنامه‌های سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زد و گفت: حضور بانوان در رخدادهای بزرگ کشور؛ چه در زمان انقلاب و چه پس‌ازآن درک و بینش بالای این قشر از اجتماع را نشان می‌دهد.