همگام با سراسر کشور؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم شهرستان اشکذر نیز همگام با سایر هم‌وطنان در سراسر ایران اسلامی با حضور در میعادگاه‌های راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن فریاد استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی سر دادند.

 

در این راهپیمایی باشکوه که از ساعت 10 صبح در شهر اشكذر و بخش‌های رستاق و خضرآباد و با حضور پرشور و گسترده مردم آغاز شد آحاد مختلف مردم با بصیرت به‌ویژه روحانیون، جوانان و نوجوانان در مسیرهای اعلام‌شده بانگ «مرگ بر آمریکا» خود را طنین‌انداز کردند و با وحدت و یکپارچه بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

 شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن توقف‌های پی‌درپی و شنیدن منویات مقام معظم رهبری با فریادهای خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ابراز داشته برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت نمودند.

 

 مردم شهر اشکذر نیز در صفوف به‌هم‌پیوسته از میدان بسیج راهپیمایی خود را آغاز و با حرکت در خیابان امام در میدان مسجدالرضا تجمع کردند و ضمن تجدید میثاق دوباره با رهبر و مقتدای خود خشم و نفرت خود را از رژیم اسرائیل ابراز داشتند.

 

 قرائت قطعنامه پایان‌بخش راهپیمایی 22 سال 96 در این شهرستان بود که با تکبیرهای مردم به تأیید رسید.