فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ویژه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بابیان اینکه فعالیت‌های انجام‌شده منطبق با شعار سال در این منطقه رضایت‌بخش بوده است افزود: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشکذر با محوریت خود مردم بوده است که این مهم شایسته تقدیر است.

 

فرماندار اشکذر به بازدیدهای میدانی صورت گرفته طی ماه‌های سپری‌شده سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: حمایت خیرین و نیز استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده از ویژگی‌های برجسته پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشکذر بوده است.

 

وی فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه‌های درمان و فضای فرهنگی را نیز چشمگیر برشمرد و اظهار داشت: احداث اولین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیابت کشور با سرمایه‌گذاری افزون بر 30 میلیارد تومان نمونه بارز این اقدامات است.

 

بهره‌وری و استفاده مناسب از ظرفیت‌های بومی به‌ویژه در حوزه آب مورد دیگری بود که شاه‌حسینی بر آن تأکید کرد و در این خصوص گفت: مدیریت مصرف آب به‌عنوان کانون زیرساخت مخصوصاً در بخش کشاورزی موردتوجه قرارگرفته و در شهرستان اشکذر صرفاً از طرح‌های دانش‌بنیان کشاورزی حمایت‌شده است.

 

فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه بسته‌های حمایتی و آموزشی نیاز بخش کشاورزی و صنعت است عنوان داشت: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید ضمن توجه به این مقوله در خصوص تأمین آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام و نسبت به وضعیت تبادل توافق‌نامه‌های انجام‌شده ادارات متبوع خود با سازمان مدیریت حساسیت لازم را داشته باشند.

 

در ادامه این نشست نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز پیشنهاد خود را مبنی بر نحوه سرمایه‌گذاری و آینده‌پژوهی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی ارائه نمود.