هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

به گزارش روابط عمومی فرماندار اشکذر؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از چند مدرسه شهرستان اشکذر بازدید و در حاشیه بهره‌برداری از طرح توسعه دبیرستان دخترانه انبیا ابراهیم‌آباد رستاق اظهار داشت: بدون شک در هنگام بازگشایی مدارس همیاری و همکاری خیرین مدرسه‌ساز نمود بیشتری می یابد که ضروری است از تمامی این افراد قدردانی گردد.

 

"احمد شیرزاد " با اشاره به تقارن محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: دانش آموزان باید ضمن بهره‌مندی از شرایط مطلوب جامعه که با جان‌فشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به‌دست‌آمده است درس‌های حادثه بزرگ کربلا را در زندگی خود به‌کارگیرند که یقیناً این مهم می‌تواند نقش اثرگذاری در اعتلای کشور داشته باشد.

 

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش همواره دست خود را به نشانه ادب در مقابل خیرین، معلمین و دانش آموزان بر سینه دارد ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان با استفاده از فضا و فرصت پیشرو زمینه را برای پیشرفت و توسعه روزافزون کشور فراهم نمایند.

 

محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود بابیان اینکه اعتبارات لازم برای پرداخت بدهی برخی از مراکز آموزشی شهرستان تأمین‌شده است بر ضرورت همراهی و همکاری سازمان نوسازی به‌منظور رفع مشکلات مدارس تأکید کرد.