به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "سید احمد میرزاخلیلی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری به تشریح عملکرد یکساله دولت پرداخت.

بخشدار خضرآباد گفت:خروج از بی‌نظمی اقتصادی و بی‌ثباتی نرخ ارز مهم‌ترین دستاوردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید در طول یک سال گذشته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروزه دولت جمهوری اسلامی با تکیه بر شعار اعتدال که برگرفته از متون اسلام است به مردم خدمت می‌کند.

وی با مذموم شمردن افراط و تفریط در هر کاری و از جمله در اداره کشور تصریح کرد: افراط و تفریط کشور را دچار التهاب می‌کند که این دولت با شعار پرهیز از افراط و تفریط یعنی اعتدال پای به عرصه گذاشت و جلوی خیلی از تندروی و کندروی‌ها را گرفت.

میرزاخلیلی گفت: با این تدبیر اکنون التهابات در کشور فروکش کرده و عقلانیت و منطق بر امور حاکم شده و کشور هم با آرامش به سمت توسعه بیشتر حرکت می‌کند.

بخشدار خضرآباد افزود: در دولت جدید در همه عرصه‌ها از جمله در سیاست و اقتصاد و فرهنگ و به خصوص سیاست خارجی اعتدال و تدبیر حکمفرما شده و دیگر به مانند گذشته پدیده ایران هراسی و انزوای کشور را نداریم.

این مقام مسئول  به نرخ تورم بالای ۴۷ درصد تا پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: نوعی بی‌نظمی اقتصادی و بی‌ثباتی در نرخ ارز بر فضای اقتصادی کشور حکمفرما بود که دولت این مشکلات را تا حدود زیادی سامان بخشید.

میرزاخلیلی گفت: باید همه با اتحاد و یکدلی و در فضای آرام و بدون تنش به فکر آبادانی کشور باشیم که دولت نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.