فرماندار اشکذر در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان:

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار، "حجة‌الاسلام طالبیان" امام جمعه، "محمدرضا حدادزاده" دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، "علی‌اکبر شمس"  قائم مقام رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام‌نور مجومرد برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن تقدیراز زحمات و تلاش‌های "سیدابراهیم اقبالی" در طول دوره 22 ماهه تصدی مسئولیت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر، خاطرنشان کرد: کمک به رفع مشکلات قضایی واحدهای تولیدی و حمایت از فعالان اقتصادی در سایه قانون مداری و نظارت بر اجرای قوانین بعنوان مهمترین اصل دستگاه قضا، از جمله رویکردهای قابل تحسین دادستان در این مدت بوده است.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره با کارنامه خوب ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، افزود: همراهی و جدیت دستگاه قضا در اجرای مصوبات ستاد کرونا بویژه در زمان مناسبت‌های ملی و مذهبی قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر صاحب نظر بودن را یکی دیگر از خصوصیات مؤثر در به جا گذاشتن کارنامه شایسته از دادستان اشکذر برشمرد و تصریح کرد: اظهار نظرات راهگشای دادستان قوت قلب روسای ادرات در راستای اجرای صحیح قوانین و احقاق حقوق مردم بود.

وی با بیان این مطلب که شهرستان اشکذر سومین شهرستان صنعتی استان یزد به شمار می‌آید؛ افزود: صنعتی بودن شهرستان ورود اتباع بیگانه و مهاجران غیربومی را به شهرستان اشکذر افزایش داده و کمبود نیروی کار بومی و لزوم تلاش بیشتر برای حفظ نظم و امنیت، دغدغه‌های شورای تأمین شهرستان را دوچندان است؛ چرا که برخی از تبعات اجتماعی متأثر از نیروی کار مهاجر جبران‌پذیر نیست.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خردادماه سال 1400، اظهار کرد: دشمنان از هم اکنون با سوء‌استفاده از فضای مجازی برای ضربه زدن به نظام و کاهش مشارکت مردم در این انتخابات تلاش می‌کنند؛ بنابراین ضمن توصیه به مشارکت حداکثری شهروندان، همه مسئولان ادارت قوای مقننه و مجریه نیز باید با نظارت بر حسن اجرای قوانین انتخاباتی، برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی فرماندار و دیگر مسئولان و مدیران شهرستان از زحمات "سیدابراهیم اقبالی" در طول دوران تصدی مسئولیت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر قدردانی و با قرائت حکم انتصاب، "محمدجواد زارع‌بیدکی" به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر معرفی شد.