به مناسبت روز ارتباطات صورت گرفت؛

هادی هادی‌نسب فرماندار اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به مناسبت روز ارتباطات با حضور در اداره مخابرات شهرستان با پرسنل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌نسب در این دیدار ضمن عرض تبریک و خداقوت به مناسبت هفته ارتباطات، از تلاش‌های مجموعه مخابرات استان و شهرستان قدردانی کرد.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به نقش حیاتی ارتباطات در تحقق رسالت سازمان‌ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان، خواستار توسعه و تقویت زیرساخت‎‌های ارتباطی شهرستان بویژه در مناطق روستایی شد.

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین به ضرورت همکاری و همراهی ادارات در راستای پشتیبانی و رفع موانع پروژه‌های عمرانی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تعریض راه ارتباطی روستای حاجی‌آباد نیازمند اقداماتی از سوی اداره مخابرات است که انتظار می‌رود با تسریع در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و رفع موانع، به تداوم جریان فعالیت‌های این پروژه کمک کنند.

"سید یحیی مطلبی" رئیس مخابرات شهرستان اشکذر نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حسن توجه و حضور فرماندار، به ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات طی یک سال گذشته پرداخت.