به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، پنجمین اردوی خدمت رسانی مدیران ادارات شهرستان اشکذر با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستای حاجی آباد رستاق در امامزاده سید میر حسن این روستا برگزار شد.

 

ساماندهی جاده ورودی روستا حاجی آباد، روشنایی معابر، مسائل و مشکلات زیست محیطی واحد های مجاور، پیگیری تصویب طرح هادی، نصب دوربین مداربسته و اقامه نماز جمعه در این منطقه از جمله مهمترین مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.

 

فرماندار اشکذر درخصوص ساماندهی جاده ورودی روستا گفت: طرح مطالعاتی در خصوص این جاده تهیه شده و بزودی جهت اجرایی شدن آن به تصویب خواهد رسید.

 

محمدعلی شاه حسینی در رابطه با مسائل زیست محیطی مجاور این روستا اظهار داشت: به واحد های متخلفی که در زمینه مسائل زیست محیطی استانداردهای لازم را رعایت نکنند اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمپ آن با همکاری دستگاه قضایی اقدام خواهد شد.

 

تهیه طرح در خصوص روشنایی معابر با مشارکت اداره برق و بخشداری، احداث فضای سبز در مجاور امامزاده سید میر حسن با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان ، پیگیری جهت مصوب شدن نام شهرک صنعتی حاجی آباد و اقامه  یک بار نماز جمعه در طول سال در این روستا از مصوبات دیگر این نشست بود که فرماندار اشکذر به آن اشاره کرد.