فرماندار اشکذر در دیدار با رؤسای هیئات مذهبی به مناسبت هفته دولت؛

برنامه‌های عزاداری ماه محرم شهرستان اشکذر مستندسازی شود

فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با رؤسای هیئات مذهبی اشکذر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: برنامه های عزاداری مناطق مختلف شهرستان اشکذر باید مستندسازی شود و برای آیندگان به یادگار بماند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در دیدار با رؤسای هیئات مذهبی شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه هیئات مذهبی در ایام عزاداری دهه اول محرم خوش درخشیدند، اظهار داشت: اگر امکان مستندسازی از تمام برنامه های عزاداری اشکذر وجود داشت، زیبایی و عشق و ارادت مردم شهرستان اشکذر به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) به درستی به نمایش گذاشته می‌شد.

وی افزود: علاقمند به حضور در مراسم عزاداری تمامی هیئات مذهبی شهرستان اشکذر بودم اما متاسفانه وقوع سیل، این توفیق را سلب کرد اما از ششم محرم تلاش کردیم که هر شب در یکی از هیئت‌ها حضور پیدا کنیم.

ردائی ضمن عرض خداقوت به رؤسای هیئات مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری درخور شأن اهل بیت(ع) عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این برنامه ها را از سال‌های آینده مستندسازی کنیم تا یادگاری برای آیندگان بماند.

فرماندار اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دولت و تشریح اقدامات شاخص دولت سیزدهم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور این است که هرگز به رغم برخی مشکلاتی که وجود داشت، به بدی از دولت‌های قبل یاد نکرد و این رویکرد و روند در استان و شهرستان نیز وجود دارد.

ردائی همچنین به تشریح پروژه های شاخص هفته دولت، سفر رئیس جمهور و سفر استاندار به یزد همچنین پروژه‌های برش شهرستانی یزدنوین پرداخت و یادآور شد: حجم اعتبارت تزریق شده به استان یزد بی سابقه است و امیدواریم بتوانیم با تزریق این اعتبارات به پروژه های نیمه کاره شهرستان، تحولی جدی را در سطح شهرستان اشکذر ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: همه مسئولان جهادی پای کار مردم و انقلاب هستند و این رویکرد دولت است و با همدلی که مردم با خدمتگزاران خود دارند، انشالله اتفاقات خوبی در این شهرستان نیز خواهد افتاد.

در این دیدار، رؤسای هیئات مذهبی شهرستان اشکذر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل شهرستان همچنین مراسم عزاداری ایام محرم و صفر پرداختند.