فرماندار اشکذر عنوان داشت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی که با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار داشت: تابستان فرصت مغتنمی برای استفاده و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و دانشجویان است و از زمان باید به نحوی شایسته بهره برد.

 

فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی و فرهنگی باید برم بنای نیاز جامعه و به‌صورت منسجم و خلاقانه نسبت به فعالیت‌های خود اقدام نمایند خاطرنشان کرد: جامعه اکنون تشنه برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه در خصوص فضای مجازی است و این نیاز باید با آموزش تهدیدها و فرصت‌ها برای علاقه‌مندان باشد.

 

وی موازی کاری را آفت برنامه‌های دستگاه‌های متولی در اوقات فراغت تابستانی برشمرد و عنوان داشت: مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از قابلیت سازمان‌های مردم‌نهاد و جنبش‌های جوان ضمن کاهش هزینه‌ها شرایط را برای استقبال جمع بیشتری از مردم فراهم نمایند.

 

اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد، تفریحی و آموزشی موضوع دیگری بود که شاه‌حسینی بر آن تأکید کرد و ادامه داد: اکنون نیاز جامعه به برنامه‌های نشاط‌بخش بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و این ایام فرصت مناسبی برای تأمین خواسته به‌حق مردم است.

 

وی با اشاره به اهمیت پراکندگی برگزاری دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در مناطق مختلف شهرستان نیز گفت: ضروری است کلاس‌ها در بخش‌های رستاق و خضرآباد و مناطق مختلف اشکذر برگزار تا فرصت برخورداری مردم مناطق مختلف از این خدمات میسر گردد.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به‌ضرورت توجه و تقویت بخش غیردولتی در انجام برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و عرضه داشت: بهره‌مندی از ظرفیت هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها و عدم موازی کاری می‌تواند ضمن تقویت این موضوع زمینه همگرایی بیشتر دستگاه‌ها را فراهم نماید.

 

«احمد طالبی» از آمادگی این اداره کل برای همکاری بیشتر در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد و خواستار همیاری و همراهی فعالین فرهنگی و ورزشی در برگزاری این برنامه‌ها شد.