به  گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت اين شهرستان با تشريح برنامه هاي ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: در چهارمين روز از هفته دولت  طرح ها و پروژه هاي اين شهرستان با حضور معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.

"سيد بهروز موسوي" به  بهره برداري از دهها پروژه با اعتباري بالغ بر 670 ميايارد ريال خبر داد و گفت: در ايام هفته دولت در بخش هاي مختلف كشاورزي، عمران شهري و روستايي، فرهنگي و ورزشي شاهد بهره برداري خواهيم بود.

دبير ستاد هفته دولت شهرستان اشكذر با اشاره به برنامه هاي  روز شهرستان گفت: برگزاري نشست شوراي اداري، افتتاح استخر شناي اشكذر، افتتاح درمانگاه شبانه روزي اشكذر، افتتاح روشنايي بلوار ورودي روستاي حسن آباد، افتتاح مجموعه فرهنگي "سراي محبت" و افتتاح گلخانه خيار سبز در روستاي بندرآباد به عنوان مهمترين برنامه هاي سفر معاونت محترم توسعه مديريت و منابع انساني استانداري به شهرستان در نظر گرفته شده است.

موسوي در پايان با بيان اينكه با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، روز به روز آرامش و اميد در بين مردم افزايش پيدا كرده است تصريح كرد: خوشبختانه دولت تدبير و اميد به دور از هرگونه بزرگنمايي و بر اساس واقعيت ها، گام هاي اساسي در راستاي توسعه و پيشرفت كشور برداشته است.