برگزاری تور اماکن تاریخی و گردشگری به مناسبت نکوداشت روز شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر از برگزاری تور گردشگری با همراهی مردم و مسئولان در روز شهرستان اشکذرو استقبال بی سابقه گردشگران و مردم این شهرستان از این تور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، ایام نوروز به نام یکی از شهرستان‌های استان یزد نام‌گذاری می‌شود که بر این اساس هر شهرستان، در روز خود علاوه بر اجرای برنامه‌های بومی و محلی به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری خود می‌پردازد.

روح‌الله ردائی، فرماندار شهرستان اشکذر ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و هماهنگ‌کننده این تور گردشگری، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری پنجمین روز از نوروز 1402 از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد به عنوان روز شهرستان اشکذر، در راستای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اشکذر تور اماکن تاریخی و گردشگری برگزار شد.

وی افزود: مسجد ریگ مجومرد، مجموعه سلطان بندرآباد و مجموعه گردشگری بیک از جمله اماکن گردشگری مورد بازدید بود که  مردم و مسافران نوروزی حاضر در این اماکن با این جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مزبور بیشتر آشنا شدند؛ همچنین نکته قابل توجه امسال استقبال بیش از 350 نفر از شهروندان شهرستان اشکذر از این تور گردشگری بود.