به مناسبت نامگذاری پنجمین روز از نوروز 1401 به عنوان روز شهرستان اشکذر؛

برگزاری تور گردشگری با همراهی مردم و مسئولان در روز شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر از برگزاری تور گردشگری با همراهی مردم و مسئولان در روز شهرستان اشکذر با استفاده از دو دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با عنایت به اینکه پنجمین روز از نوروز 1401 از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد به عنوان روز شهرستان اشکذر نامگذاری گردیده است؛ تور گردشگری با همراهی مردم و مسئولان شهرستان اشکذر و مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.
روح‌الله ردائی، فرماندار شهرستان اشکذر دراین خصوص خاطرنشان کرد: امسال در راستای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اشکذر تور گردشگری مسئولان و مردم با استفاده از دو دستگاه اتوبوس برگزار شد .

وی افزود: مسجد ریگ مجومرد، آسیاب آبی اشکذر و مجموعه سلطان بندرآباد رستاق از جمله اماکن گردشگری مورد بازدید بود که  مردم و مسافران نوروزی حاضر در این اماکن با این جاذبه‌های تاریخی بیشتر آشنا شدند.

گفتنی است هر ساله ایام نوروز به نام یکی از شهرستان‌های استان یزد نام‌گذاری می‌شود که بر این اساس هر شهرستان، در روز خود علاوه بر اجرای برنامه‌های بومی و محلی به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری خود می‌پردازد.​​​​​​​