مسئول کمیته فناوری اطلاعات خبر داد؛

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرماندار اشکذر؛ در راستای برگزاری مطلوب انتخابات اردیبهشت‌ماه دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

مسعود احرامیان پور بابیان اینکه اقدامات انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات تاکنون منطبق بر برنامه زمان‌بندی بوده است اظهار داشت: در پی تأکید وزارت کشور مبنی بر عدم پوشش و ارتباط روستای پناهکوه این شهرستان در انتخابات سال 94 این نقص با همکاری مخابرات طی روزهای اخیر مرتفع و زیرساخت فنی این روستا برای برقراری ارتباط آنلاین در روز انتخابات فراهم‌شده است.

 

مسئول کمیته فناوری اطلاعات افزود: تاکنون دو مانور انتخاباتی برگزارشده است و ارتباطات برای برگزاری مطلوب و بدون مشکل انتخابات محیا می‌باشد.

 

وی بازدید از شعب اخذ رأی و نیز اطمینان از برقراری ارتباط مناسب دیال آپ یا پوشش همراه اول را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: در همین راستا ضمن برگزاری دوره‌های آموزش نرم‌افزار انتخابات برای کاربران، رایانه‌های همراه نیز برای روز انتخابات تأمین‌شده است.

 

احرامیان پور به برگزاری مانورهای دیگری در روزهای آتی نیز اشاره کرد و خاطرنشان نمود: تمامی امکانات و شرایط به لحاظ نرم‌افزاری و نیز سخت‌افزاری برای برگزاری مطلوب انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در شهرستان اشکذر فراهم‌شده است.