همزمان با دهه فجر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار، معاونان فرمانداری و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات شهرستان، میز خدمت در مساجد جامع فیروزآباد و شرب‌العین برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر هدف از برگزاری این نوع از میز خدمت را افزایش کارآمدی نظام اداری، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و پاسخگویی مناسب به آنها، مرتفع نمودن بموقع مشکلات و حتی تغییر در پروسه مدیریت فعالیت‌ها و افزایش رضایتمندی مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز موظف‌اند در چارچوب قوانین و مقررات اداری درخواست‌های مردمی و مشکلات احصا شده را رتق و فتق نمایند.

هادی‌نسب به مشکلات احصا شده درخصوص فیروزآباد اشاره کرد و افزود: میدان ورودی فیروزآباد، ادامه خیابان شهید کلانتری، ساماندهی گلزار شهدا، روشنایی خیابان‌های آیت‌الله فیروزآبادی و میرباقری، سالن ورزشی، اراضی مستثنیات فیروزآباد، مرکز درمانی شبانه‌روزی خصوصی و تشدید پایش‌ها در راستای افزایش امنیت از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار و ملاقات مردمی بود که مسئولان مربوطه متعهد شدند در راستای حل و فصل این مسائل بصورت ویژه اهتمام ورزند.

هادی‌نسب فرماندار همچنین به مسائل مطرح شده در میزخدمت برگزار شده در روستای شرب‌العین اشاره و اظهار کرد: در این دیدار نیز مشکلات و مسائل مربوط به روستاهای شرب‌العین، تقویه، دربحص، درب‌رز، مرزانک و کمال‌آباد مطرح شد که اهم آنها در مورد مسکن جوانان، پهنه دام، احیای قنوات، آنتن‌دهی و دسترسی به اینترنت، راه‌های ارتباطی روستاها و جاده یزد-خضرآباد بود که پیرامون رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان به اتفاقات خوب رخ داده در شهرستان اشکذر در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، گازرسانی، آب شرب، مخابرات، آموزش و پرورش و ... اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش روستاهای بخش خضرآباد و مهاجرت معکوس به این روستاها باشیم.