برگزاری نشست حلقه‌های صالحین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

همزمان با  آغاز هفته دفاع مقدس نشست حلقه‌های صالحین با حضور فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج، رئیس دادگستری و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان اشکذر و با سخنرانی "سرهنگ کاظم مشهدی‌بافان" از پیشکسوتان دفاع مقدس در محل حسینیه 14 معصوم فیروزآباد برگزار شد.

سرهنگ مشهدی‌بافان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به  تبیین و تشریح برخی از مسائل روز جامعه و همچنین ویژگی‌های ضروری مدیران پرداخت و افزود: همه مدیران کشور باید دارای چهار ویژگی ضروری اخلاص در عمل، دوری از باند  و جناح، پرتلاش و کم هزینه و دلسوزی و تذکر در راستای حل مشکلات جامعه باشند.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور مدیران و مسئولان شهرستان و عوامل برگزاری حلقه‌های صالحین، به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و آبادانی کشور، از دامنه برخی مشکلات عبور کنیم.

گفتنی است نشست حلقه‌های صالحین صبح روزهای شنبه هر هفته به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و اصناف و به مناسبت‌های مختلف در یکی از ادارات شهرستان اشکذر  برگزار می‌گردد؛ که این نشست در هفته جاری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز پنج‌شنبه 31 شهریورماه در جوار گلزار شهدای فیروزآباد برگزار شد.