روح الله ردائی خبرداد:

برگزاری نمایشگاه کتاب در آذرماه در شهرستان اشکذر

روح الله ردائی فرماندار ونایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر از برگزاری نمایشگاه ده روزه کتاب در آذرماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر:در نشستی به ریاست روح الله ردائی و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان اشکذر دراین نشست از برگزاری نمایشگاه 10 روزه کتاب در شهرستان اشکذر خبر داد و افزود:

این رویداد فرهنگی در سه بخش نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب و برنامه های فرهنگی باموضوع کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

ردائی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای طرح های متعدد ترویج فرهنگ مطالعه برجدیت در نیازسنجی مطالعاتی در نمایشگاه مزبور تاکید کرد.

براساس این گزارش اعضای چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر بویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به بیان پیشنهاداتی در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه و در راستای گرامیداشت هفته کتابخوانی پرداختند که از جمله آنها ورزش زورخانه ایی، خمیه شب بازی و عروسک گردانی، برنامه قرآنی، سرود دانش‌آموزی، خوشنویسی زنده، شاهنامه خوانی،جشن امضاکتاب، ویژه برنامه های جبهه مقاومت، غرفه‌شهدا، روستای دوستدار کتاب، تکمیل طرح هدهد قصه گو، تشکیل ششورای هنری و تهیه طرح اولیه میدان کتاب بود

گفتنی است در تقویم کشور ورز24 آبان ماه روز کتاب  وکتابخوانی است و از این روز تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتابخوانی نامگذاری شده است.