برگزاری کارگروه بسیج سازندگی شهرستان اشکذر با محوریت اردوهای جهادی با حضور فرماندار 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی نسب فرماندار شهرستان با تاکید بر توانمندی بسیج درراستای رفع محرومیت درروستاها  از متولیان این امر درخواست کرد تا با احصاء توانمندیهای شهرستان و امکانت خود را به سمت نیازهای اولویت دار مناطق سوق دهند وی ضمن تاکید به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درخواست کرد طی نشستی با مدیران درقالب کمیته های فنی نیازها را  مورد ارزیابی قرار داده و به فرمانداری اعلام ،تا پروژه های اولویت دار مناطق محروم شهرستان شناسایی و به منظور  اجرا در دستور کار قرارگیرد. 
رییس بسیج سازندگی اظهار کرد: هیچ اقدامی بدون هماهنگی و برآورد هزینه انجام نشود تا نگاه مثبت به عملکرد بسیج سازندگی تحت الشعاع قرار نگیرد. وی  ضمن تشکر از دستگاههایی که همکاری نزدیک با بسیج سازندگی داشتند، گفت: انتظار است فعالتهای بسیج سازندگی مکمل اقدامات دولت قرار گیرد. و انشاالله با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم خدمات خود را در مسیر نیازهای اولویت دار مناطق محروم قرار دهیم.
در پایان فرماندار اشکذر با برشمردن مشکلات بخش محروم خضرآباد اولویت در حال حاضر را آب رسانی به روستاهای بخش و اصلاح و تکمیل جاده یزد به خضرآباد عنوان کرد.