معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

برگه‌های رأی نوعی انتقام از دشمن است

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست با کادر اداری شهرستان اشکذر، گفت: هر برگه رأی که به درون صندوق انداخته می‌شود؛ یک انتقام است؛ ما باید انتقام شهدا و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، علی‌اکبر عزیزی در نشست با کادر اداری شهرستان اشکذر که ائمه جمعه، فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان ادارات نیز حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم استان یزد و شهرستان اشکذر در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: دشمن با حضور پرشور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از تلاش‌هایی که در راستای ایجاد فشار بر مردم انجام داده بود؛ ناامید شد.
 
وی افزود: ۲۵ درصد در استان یزد و ۲۰ درصد در سراسر کشور افزایش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتیم و این حضور نشان داد که مردم تحت هر شرایطی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد عنوان کرد: تحلیل‌گران بین‌المللی در هزار و ۲۰۰ اندیشکده مختلف با تحلیل و پژوهش به اداره دنیا می‌پردازند و در تمام تحلیل‌هایی که داشتند براندازی جمهوری اسلامی و یا تغییر مسیر و راهبرد آن در دستور کار آن‌ها قرار داشته و دارد.
وی افزود: ۲۲ بهمن حماسه‌ای رقم خورد که به دنیا نشان داد ملت ایران ملتی بصیر، فهیم و قدرتمند است؛ تحریم‌های مختلفی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از سوی غرب بر ملت ایران اعمال شده است.
عزیزی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی کشور ما در حوزه صنعت رتبه ۶۴ دنیا قرار داشت اما امروز در رتبه ۱۹ جهانی قرار داریم، پیش از انقلاب در حوزه نظامی ما وابسته به کشورهای دیگر بودیم اما امروز به جایگاه ۶ دنیا ارتقا یافتیم.
وی با بیان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در زمینه پزشکی، کشاورزی، ورزشی، هوا و فضا و ... جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده است که در تمام این زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد.
معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه تمام این دستاوردها در دورانی به دست آمد که کشور ایران در تحریم کامل بود، گفت: ما حرف برای گفتن در دنیا داریم و نباید اجازه دهیم که این تلاش‌ها نادیده گرفته شود؛ در تمام این ۴۵ سال انقلاب زحمات بسیاری کشیده شده است.
عزیزی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات بیان کرد: مقام معظم رهبری برای اولین بار در یک دهه اخیر از یازده ماه پیش از انتخابات بر موضوع انتخابات تأکید کردند و به اهمیت مشارکت قوی مردم و برگزاری انتخابات سالم تأکید کردند.
وی افزود: جبهه‌گیری سیاسی در این انتخابات جایگاهی ندارد، یا اسلامیت همراه با تشیع یا انقلاب که اسلامی است و یا ملیت که ایرانی است و هر سه مورد بیانگر حضور همه اقشار جامعه در پای صندوق‌های رأی است.
 
معاون سیاسی استانداری یزد با بیان اینکه عده‌ای از عدم حضور در انتخابات سخن می‌گویند، افزود: چه کسانی در این مورد صحبت می‌کند؟ رئیس جمهور آمریکا، نتانیاهو که خود کودک‌کش است و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا همگی تلاش دارند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و تنها کسی که از حضور مردم در این عرصه صحبت کرد؛ مقام معظم رهبری بودند.
عزیزی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا امنیت کشور را به خطر بیاندازد، گفت: دشمن هر لحظه تلاش دارد تا امنیت مردم ایران را به خطر بیاندازد و این را از حادثه تروریستی کرمان و سپس سایر نقشه‌های شوم آن‌ها می‌توان برداشت کرد.
علی‌اکبر عزیزی بیان کرد: هر زمانی که اتفاقی در کشور بیافتد؛ مردم مطمئن باشند که نیروهای امنیتی کشور کار خود را به درستی می‌دانند و از کسی هم نمی‌ترسند و انتقام این تخطی‌ها را خواهند گرفت.
 
وی تصریح کرد: وظیفه مردم برای این انتقام‌گیری، پشتیبانی از این نظام است، هر برگه رأی که به درون صندوق انداخته می‌شود؛ یک انتقام است، انتقام شهدا و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را ما باید بگیریم.
 
عزیزی با بیان اینکه ما باید در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم، عنوان کرد: درست است که در کشور سختی‌هایی وجود دارد، اما ما باید هرگونه که می‌شود سخن مقام معظم رهبری را اجرا کنیم و اجازه ندهیم که خواسته دشمن در انتخابات عملی شود.
 
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد که انقلاب در انتخابات ضعیف عمل کند و بگوید که ملت ایران پشتیبان این نظام نیستند؛ ما هرگونه که شده باید در مقابل دشمن بیایستیم.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که ما به قله نزدیکیم و اگر این قله ظهور امام زمان (عج) باشد، یعنی ما به این ظهور نزدیک هستیم، در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد اما همانگونه که امام راحل تأکيد داشتند مردم ایران بیدارتر و آگاه‌تر می‌شوند.