پیام فرماندار اشکذر به مناسبت چهارمین یادواره شهدای شهرستان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار و رئیس ستاد یادواره سرداران و 305 شهید شهرستان، بمناسبت برگزاری چهارمین یادواره شهدای شهرستان پیامی صادر کرد.

مشروح پیام فرماندار به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

فرهنگ ایثار و شهادت عبارت از وضعيت و شرايطي است كه طي آن مردم يك كشور بر اساس ميل و رغبت خویش نسبت به باورها، اعتقادات و سرزمين خود اقدام به فداكاري و ازخودگذشتگی مي‌نمايند تا با تمامي تهديدات نسبت به حيات فيزيكي، اخلاقي، اعتقادي و اجتماعي خود مقابله كنند و تحكيم و گسترش چنين روحيه‌اي در بين آحاد جامعه عامل مهم و ركن اصلي در تأمين و تداوم امنيت ملي آن جامعه و سرزمین مي‌باشد.

زندگی عادی جامعه در سایه فضایی سرشار از آرامش و اطمینان خاطر تداوم می‌یابد و آن زمان است که هيچ نيروي مخل و تهديدكننده‌اي وجود نخواهد داشت و در چنين شرايطي تلاش براي زندگي و اميد به آينده، راه را براي توسعه همه‌جانبه باز خواهد نمود و نشانه‌هاي پيشرفت فراروي جامعه نمایان خواهند شد.

باری آنچه مسلم است حفظ چنين فرهنگ و باورهائي در جامعه مهمترين نياز امروز كشور و اساسي‌ترين عامل تداوم و تحكيم امنيت ملي محسوب مي شود؛ بزرگداشت ياد و خاطره سرداران شهيد و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي متعالي تمامي شهيدان انقلاب اسلامي يكي از راهكارهاي مهم و موثر در احيای فرهنگ ایثار، شهادت و جانبازي و ابزاري اساسي در تداوم حيات و امنيت ملي است كه اميدواريم در كنار ساير تلاش‌ها و همچنين با سياست‌هاي درست و واقع بينانه، راه ملت بزرگ ايران براي نيل به آرمان‌های اصولی و بلندش را هموار نمايد. ان شاالله

هادی هادی‌نسب

فرماندار شهرستان اشکذر