فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با همراهی جمعی از معاونان این شرکت و رئیس اداره برق شهرستان با فرماندار شهرستان اشکذر دیدار و درخصوص نیازمندی‌های روشنایی این شهرستان گفتگو کرد.

هادی‌نسب  در این دیدار با اشاره به پروژه نیمه‌تمام روشنایی بلوار شهید قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: با توجه دستور وزیر محترم نیرو مبنی بر انجام اقدامات لازم درخصوص تکمیل این پروژه و رویکرد مثبت استان، بلوار مزبور در آینده نزدیک روشن خواهد شد.

فرماندار اشکذر در ادامه همچنین با اشاره با جایگاه ویژه شهرستان اشکذر در تولید برق و ضرورت پشتیبانی و مانع‌زدایی از نیروگاه‌های تولید برق، افزود: انتظار داریم شرکت توزیع نیروی برق استان نگاه ویژه‌ای درخصوص روشنایی معابر شهری و روستایی این شهرستان داشته باشد.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری خوب صنایع در مدیریت مصرف نیرو، تصریح کرد: اگر چه بیشترین سهم مصرف برق در شهرستان اشکذر به صنایع مربوط می‌شود؛ اما امیدواریم با تداوم همکاری بخش صنعت با کمترین خاموشی در بخش خانگی از این بحران صنعت برق در سال جاری عبور کنیم.

"عبدالحمید عباس شیاری" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه‌ شهرستان اشکذر درخصوص متوسط خاموشی به ازای هر مشترک، اظهار کرد: سهم بخش صنعت از برق مصرفی در شهرستان اشکذر 82 درصد است  و امیدواریم با همکاری بیش‌ازپیش صنایع، بدون قطعی برق خانگی از پیک بار سال جاری گذر کنیم.

شیاری در ادامه با اشاره به ممنوعیت فعالیت ماینرها، خاطرنشان کرد: با توجه به مصرف زیاد برق ماینرها، اجرای مانورهای متعدد و همچنین پیگیری‌های مستمر جهت شناسایی و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستورکار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد درخصوص پیگیری اعتبار لازم برای روشنایی بلوار شهید سلیمانی و اجرای فاز دوم روشنایی خیابان امام خمینی (ره) نیز دستوری مساعد صادر کرد.

گفتنی است روشنایی بلوار شهید قاسم سلیمانی، فاز دوم روشنایی خیابان امام خمینی (ره) اشکذر، روشنایی و برق‌رسانی مناطق مختلف بخش خضرآباد و همچنین روشنایی معابر شهرمجومرد از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم‌گیری در این دیدار بود.