فرماندار اشکذر خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر روز سه‌شنبه در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشن انقلاب که در روستای صدرآباد رستاق تهیه و تولید گردید گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه‌های ورزشی، عمرانی، آموزشی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری می‌رسد که افتتاح فاز دوم مجتمع ورزشی و تفریحی موج‌های آبی رضوانشهر با صرف هزینه کرد 40 میلیارد ریالی از آن جمله است.

 

شاه‌حسینی بابیان اینکه شهرستان اشکذر، شهرستانی صنعتی و کشاورزی است اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی این شهرستان از توسعه پایدار و مطلوبی برخوردار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان اشکذر بالغ‌بر 600 واحد صنعتی مستقر است تصریح نمود: توسعه‌یافتگی شهرستان اگرچه با برخی معضلات در حوزه محیط‌زیست به همراه بوده است اما در راستای کاهش آلایندگی واحدهای آلاینده در شهرستان اقدام‌های اساسی صورت گرفته که می‌توان به عدم مجوز ایجاد واحد صنعتی آلاینده جدید اشاره کرد.

 

شاه‌حسینی بابیان اینکه در راستای کشاورزی دانش‌بنیان باهمت مردم و حمایت‌های لازم از سوی نظام جمهوری اسلامی گام‌های مؤثری در شهرستان اشکذر برداشته‌شده است گفت: در حال حاضر این شهرستان با 400 هکتار سطح زیر کشت گلخانه مقام دوم سطح زیر کشت گلخانه را در استان یزد به خود اختصاص داده است.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان گزارشی از اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت: نزدیک به 95 درصد از کل مناطق این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند که گلخانه‌های سطح شهرستان را نیز شامل می‌شود.