با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

بهره‌برداری از 15 پروژه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اشکذر

با حضور علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در بخش‌های خضرآباد و مرکزی شهرستان اشکذر، 15 پروژه صنعتی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بیش از 650 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرعامل شرکت گاز استان، سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، اعضای شورای تأمین، بخشداران و جمعی دیگر از از مسئولان استان و شهرستان اشکذر، پروژه‌های‌ گازرسانی به 6 روستای بخش خضرآباد، واحد پرورش شترمرغ و مجتمع نان خشکه‌پزی اثنی‌عشر به صورت نمادین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عزیزی معاون استاندار در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به شش روستای بخش خضرآباد ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های شرکت گاز استان، خاطرنشان کرد: گازرسانی با روستاهای باقی‌مانده شهرستان اشکذر هدیه ناقابلی است این روزها در دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم اهدا می‌شود و می‌تواند زمینه رشد اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس را فراهم نماید.

ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر نیز ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مردم و مسئولان در این مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهرستان اشکذر، شهید حاج عباس احمدی و شهید کاظم دیاله، از برخورداری صد درصدی روستاهای شهرستان اشکذر از نعمت گاز خبر داد و افزود: اتفاقات بسیارخوبی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است و امیدواریم با همت و تلاش و پیگیری همه مسئولان و مردم دسترسی به شرایط ایده‌آل تحقق یابد.

میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه گازرسانی به روستاهای بخش خضرآباد به طول 30 کیلومتر و با قابلیت 260 انشعاب و با اعتباری بالغ بر 111 میلیارد ریال اجرا شده است، بر مصرف ایمن و بهینه نعمت گاز در شرایط موجود تأکید کرد.

گفتنی است غبارروبی و گلباران قبور شهدای بخش خضرآباد و زیارت امامزاده سید کافی و برگزاری نشست ستاد کرونای شهرستان اشکذر از دیگر برنامه‌های حضور معاون سیاسی استانداری یزد در این شهرستان بود.