همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، سومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر و دستگاه های عضو ستاد در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب " افتخار به گذشته و امید به آینده" عنوان شده است گفت: دشمنان نظام اسلامی با تشکیل اتاق فکر های متعدد تلاش می کنند تا به نظام اسلامی ضربه وارد و مردم را نسبت به  انقلاب بدبین کنند لذا امسال در هماهنگی برنامه های دستگاه های اجرایی درخواست شده تا با مد نظر قرار دادن این شعار، از زبان خلاقیت و هنر دراجرای برنامه های طول این ایام استفاده شود.

 

فرماندار اشکذر افزود: آنچه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد این است که چهل سالگی نشان از بلوغ، رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و تمام مسئولان و دولتمردان باید تلاش کنند تا دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف را برای مردم تبیین کنند.

 

وی تصریح کرد: نکته ای که همواره در جلسات به مدیران شهرستان تذکر داده شده مقارن شدن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر است که مقرر گردید در تمامی برنامه های جشن انقلاب، شئونات ایام سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) رعایت شود.

 

مسئول اجرایی دولت تدبیر و امید در شهرستان اشکذر  به مهمترین برنامه های دستگاه های اجرایی در این ایام اشاره و خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه سه برنامه شامل دو برنامه رادیویی و یک برنامه واحد سیما در جهت معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب در شهرستان از طریق صداوسیما مرکز یزد و هم چنین انتشار این دستاورد ها در قالب جراید محلی و استانی اعم از نشریه آوای اشکذر، سایت اشکذر خبر، روزنامه همشهری، بشارت یزد و صدر یزد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

شاه حسینی برگزاری اردوهای خدمت رسان و دیدار با مردم در مناطق مختلف شهرستان را از جمله دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه مدیران ادارات در بین مردم حضور پیدا کرده و به مسائل و مشکلات آنها به صورت  چهره به چهره رسیدگی خواهند کرد.

 

فرماندار اشکذر برگزاری یادواره شهدا در منطقه اشکذر، رستاق و رضوانشهر، برگزاری جشن مردمی پیروزی شکوهمند انقلاب و تجلیل از چهل نخبه فرهنگی رضوانشهر در 21 بهمن ماه، برگزاری نمایشگاه معرفی دستاوردهای بخش های مختلف شهرستان اعم از کشاورزی، صنعت و...، دعوت از خبرنگاران مرکز استان جهت بازدید از  ظرفیت و توانمندی های شهرستان، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و بازدید های میدانی از پروژه ها را از جمله مهمترین برنامه هایی دانست که در این ایام اجرا می شود.

 

این مقام مسئول توجه ویژه به گفتمان دینی و معرفت شناسی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را از محورهای دیگر برنامه های شهرستانی این دهه برشمرد و بر برگزاری مسابقات کتابخوانی در حوزه مدارس و مراکز آموزشی عالی شهرستان با هدف آشنایی باشخصیت امام عظیم الشان و ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عرفانی آن امام بزرگوار تاکید کرد.

 

محمدعلی شاه حسینی به افتتاح پروژه های عمرانی حوزه شهری و روستایی شهرستان اشاره و گفت: خوشبختانه و در سایه حمایت دولت  در ارائه تسهیلات و با مشارکت فعال بخش خصوصی دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از33 پروژه عمرانی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان خواهیم بود که زمینه اشتغال 1020 نفر را در شهرستان فراهم خواهد کرد.

 

وی افزود: پروژه انتقال آب رسانی از مجتمع امام حسین(ع)به بخش خضرآباد یکی از مهمترین پروژه هایی بود که در سایه حمایت  مسئولان استان به ثمر نشست و دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از فاز اول این پروژه خواهیم بود.

 

فرماندار اشکذر در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز 22 بهمن انجام شده و مردم مناطق مختلف شهرستان به مانند سایر نقاط استان با حضور پر شور و گسترده خود در یوم الله 22 بهمن بار دیگر وحدت، اتحاد و یکپارچگی خود را به دنیا نشان خواهند داد.