فرماندار شهرستان اشکذر خطاب به کارمندان ادارات:

به دنبال روزنه‌ای برای حل مشکلات مردم باشید

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در مراسم تجلیل از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در هفته دولت، بیان کرد: فلسفه وجودی ادارات، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و بر اساس همین رسالت است که مردم امیدوارانه برای حل مشکلات خود به ادارات مراجعه می‌کنند و انتظار می‌رود کارمندان ادارات به دنبال روزنه‌ای برای حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی، در بازدید از اداره منابع طبیعی شهرستان اشکذر و دیدار با کارکنان این اداره به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، با اشاره به سفرهای مؤثر برای شهرستان اشکذر اظهار داشت: سفر رئیس جمهور، نایب رئیس مجلس و استاندار یزد، سفرهای پر خیر و برکتی برای این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به مصوبات این سفرها، خاطرنشان کرد: انشاالله با پیگیری‌های مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی اغلب این پروژه‌ها در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و مردم اشکذر امسال دهه فجری متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

ردائی در ادامه ضمن تجلیل از کارکنان منابع طبیعی این شهرستان بیان کرد: فلسفه وجودی ادارات، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و بر اساس همین رسالت است که مردم امیدوارانه برای حل مشکلات خود به ادارات مراجعه می کنند.

فرماندار اشکذر همچنین عنوان کرد: کارمندان ادارات باید پای صحبت‌های مردم بنشینند و حرف دل آنها را گوش کنند و به دنبال روزنه ای برای حل مشکلات آنها باشند.

علی زارع سروی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به بیان برخی از اقدامات و فعالیت‌های این اداره پرداخت و از همراهی ستاد مدیریت بحران شهرستان در جریان سیل اخیر قدردانی کرد.​​​​​​​