روز قدس ، روز اعلام انزجار ميليونها انسان آزاده در سراسر جهان از رژيم غا صب وجعلي اسراييل است ، رژيمي کـه بيش از نيم قـرن ،ملتي آزاده ومستضعف را با انواع تجاوزات ، به خـاک وخـــون مي کشد وآنان را از خاک وسرزمين اجدادي شان بيرون مي راند .

روز قدس روز بيداري همه ملتهاي آزاده و به ويژه مسلمانان عليه ظلم و بيداد استکبار بين الملل و روز عزاي صهيونيزم جهاني است. روزي است که مستضعفين انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهيونيزم بين الملل در به خاک و خون کشيدن انسانها، به ويژه به زنان و کودکان اعلام مي دارند.

در حالي که چشمهاي ناظران مدعي حقوق بشر بر جنايات اسراييل بویژه در غزه روز به روز بسته تر مي شود وادعاي پوچ ودروغين آنان در حمايت از آزادي، گوش جهانيان را به درد آورده است ، راهپيمايي روز قدس محملي از اميد وبارقه اي از شور ومقاومت را در دل آزادگان وحق طلبان فلسطيني وسراسر جهان جاري مي سازد .

ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تعیین روز جهانی قدس به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در امتداد رسالت الهی و انسانی است. ملت بزرگ ایران نیز همراه با دیگر مردم آزاداندیش و آزادی‌خواه دنیا با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، خواهان برقراری خواست و اراده ملت فلسطین بر سرنوشت خویش است. این خواست و اراده متعلق به همه مردم فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است، چه آنان که در سرزمین فلسطین هستند چه آنان که آواره شده‌اند.

اینجانب با گراميداشت ياد امام راحل عظيم الشان به عنوان بنيانگذار اين حرکت عظيم ودر عمل به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر حمايت همه جانبه از قيام مردم مظلوم فلسطين ،  ضمن دعوت از تمامي اقشار  براي شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس ، مراتب حمايت وپشتيباني خود را از اين حرکت عظيم مردمي با حضور اعضاي شوراي اداري، كارمندان و كاركنان ادارات شهرستان  در راهپيمايي اعلام مي دارم .

 

                                    محمدعلي شاه حسيني                                                                                                      

             فرماندار شهرستان اشكذر