در دیدار معاون فرماندار اشکذر با دکتر مختاری مطرح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "ابوالحسنی" معاون فرماندار اشکذر در دیدار با دکتر "مختاری" فرزند شهید محمدحسین مختاری ضمن تجلیل از صبر و استقامت و تقدیر از برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام گفت: شهدا خون خود را برای اهتزاز پرچم استقلال و امنیت ایران اسلامی نثار کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

 

وی افزود: مردم و مسئولین قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در ادامه به حمایت‌های دولت تدبیر و امید از سمن‌ها و مؤسسات فرهنگی اشاره کرد و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در پیشبرد اهداف فرهنگی و علمی در جامعه مؤثر باشند.

 

ابوالحسنی با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرزندان شهدا گفت: تأسیس موسسه فرهنگی، ورزشی، علمی به نام شهید محمدحسین مختاری حسن‌آبادی می‌تواند این ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

 

دکتر مختاری بابیان این‌که خدمت به هم‌وطنان از نعمات عظیم خداوندی است گفت: قدم نهادن در مسیر فرهنگی، اجتماعی و هنری در توسعه و پیشرفت شهرستان مؤثر است.

 

وی ادامه داد: تأسیس این موسسه چندمنظوره از افتخارات خانواده شهید و در جهت تحقق رضای الهی است و خانواده شهید مختاری از هیچ کوششی برای تأسیس این مجموعه خیریه دریغ نخواهد کرد.