فرماندار اشکذر :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر ؛ جلسه مشترک  ستاد صیانت از حقوق شهروندی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر به ریاست "شاه‌حسینی" فرماندار و با حضور "حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان" امام‌جمعه محترم اشکذر ، "جوادیان زاده" مدیرکل فرهنگی ، اجتماعی استانداری و سایر اعضا در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان با تأکید بر اجرای آموزه‌های دینی در جامعه  گفت : رفع موانع و مشکلات فرهنگی جامعه  باروی آوردن به  فرهنگ اصیل و سبک زندگی ایرانی اسلامی امکان‌پذیر است .

 

وی در ادامه بابیان این مطلب که  گفتن صرف نمی‌تواند تأثیرگذاری واقعی خود را داشته باشد اضافه کرد :  رفتار و عملکرد بزرگان و مسئولین در جامعه می‌تواند الگوی درست و مؤثر برای مردم باشد.

 

فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه  گفت : برنامه‌های دولت تدبیر و امید در زمینه های مختلف با تأکید بر احیا فرهنگ‌ها و اصلاح در رفتارها و ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی است .

 

وی بر اهمیت  نقش مراکز فرهنگی و دستگاه‌های متولی شهرستان  در این خصوص تأکید کرد و گفت : گفتمان حقوق شهروندی  می‌تواند  زمینه‌ساز ارتقاء سطح فرهنگی جامعه  را در پی داشته باشد.

 

مدیرکل فرهنگی ، اجتماعی  نیز در سخنان خود  با تأکید بر روان‌سازی قوانین و مقررات اداری گفت : استفاده از فنّاوری‌های نوین در قالب دولت الکترونیک  می‌تواند در ایفای بسیاری از حقوق مردم مؤثر باشد .

 

 جوادیان زاده به وجود زیرساخت‌های لازم در شهرستان اشاره کرد و افزود : شهرستان اشکذر می‌تواند پایلوتی خوب برای اجرای برنامه‌های حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در استان باشد.