به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی آمادگی و تأمین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست هادی هادی‌نسب فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان و با حضور دیگر اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اشکذر در این نشست گفت: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 که تعیین‌کننده رئیس جمهور و همچنین اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ است، بر همگان واضح و مبرهن است و قطعاٌ مشارکت پرشور مردم، پشتوانه و حمایتی قوی برای منتخبان ایجاد می‌کند.

هادی‌نسب در ادامه با بیان این مطلب که درشرایط کنونی تقویت همبستگی اجتماعی متأثر از مشارکت سیاسی مردم است؛ خاطرنشان کرد: تبیین آثار مشارکت سیاسی وظیفه همه مسئولان نظام است.

رئیس‌هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در ادامه بعد از شنیدن گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات، ضمن عرض خداقوت، خواستار آسیب‌شناسی مداوم انتخابات گذشته و برنامه‌ریزی مناسب در راستای آمادگی حداکثری برای برگزاری انتخاباتی پرشور شد.

هادی‌نسب در پایان به نقش مؤثر رسانه‌ها در افزایش آگاهی سیاسی مردم اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها باید «پايبندي به انجام تکاليف شرعي انتخاباتی» و «احساس اثربخشي سياسي» را در مردم تقویت کنند.