به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور حجت الاسلام محمود صف آرا نماینده ویژه  موقوفه مهر فاطمی از مشهد مقدس که در محل نمازخانه فرمانداری اشکذر برگزار شد، حوزه وقف مشارکتی تبیین و تشریح گردید.

 

حجت الاسلام محمود صف آرا با بیان اینکه موقوفه مهر فاطمی اولین وقف دسته جمعی به نام صدیقه طاهر حضرت فاطمه زهرا(س) است، گفت: این موقوفه کاربری تجاری و مسکونی دارد که در این حرکت ارزشمند تعداد 320 هزار سهم (هر وقف نامه 50 هزار تومان) به همت هزاران واقف خیر اندیش به نام حضرت زهرا(س) وقف خواهد گردید.

 

نماینده ویژه موقوفه مهر فاطمی در خصوص موارد مصرف نیت واقفان این موقوفه افزود: حمایت و کمک به هزینه های برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی در شهادت حضرت زهرا (س)، حمایت و کمک به هزینه های اعزام مبلغ در ایام قاطمیه در شهر مقدس و حومه با رویکرد ترویج فرهنگ فاطمی و حمایت و کمک به هزینه های برنامه های فرهنگی اعم از تحقیق و پژوهش، آموزش و نشر، تولید کتاب و... از جمله این موارد است.

 

حجت الاسلام صف آرا اظهار داشت: علاقمندان به مشارکت در این زمینه می توانند مبلغ 50 هزار تومان خود را به شماره حساب بانک ملی 0100001818002 و یا شماره کارت 6037997148486484 واریز و انتقال و یا کد پیگیری انجام شده را به شماره تلفن 09360475523 پیامک کنند تا نام آنها به عنوان شهروند استان یزد در مشارکت در حوزه موقوفه مهر فاطمی ثبت گردد.