تجلیل از بانوان نمونه کارآفرین و سرپرست خانوار شهرستان اشکذر/ فرماندار اشکذر: اجتماع پرشور مردم بستری برای موفقیت کامل عملیات اجرایی ابرپروژه انتقال آب دریا به استان یزد/ استفاده از آب انتقالی برای مصارف شرب، کشاورزی کم‌آبخواه و صنایع پاک و غیرآلاینده

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در مراسم تجلیل از بانوان نمونه کارآفرین و سرپرست خانواده که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد؛ اجتماع پرشور مردمی در میدان امیرچخماق، در موفقیت کامل اجرای ابرپروژه انتقال آب دریا به استان یزد را بسیار مؤثر قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، ردائی در ادامه با بیان تأثیر آب انتقالی  از خلیج فارس در توسعه و پیشرفت استان یزد، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر تأمین آب شرب مردم، به مصارف حوزه‌های کشاورزی کم‌آبخواه و صنایع پاک و غیرآلاینده نیز خواهد رسید.

وی همچنین به تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم بویژه ره‌آوردهای دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد بویژه در شهرستان اشکذر پرداخت.

گفتنی است در این نشست که به همت ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان برگزار شد؛ با شاخه‌ای گل و هدیه از تلاش و فعالیت بانوان نمونه کارآفرین و سرپرست خانواده تجلیل به عمل آمد.