در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان اشکذر در هفته دفاع مقدس/ ردائی: یادگاران دفاع مقدس مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند

همزمان با هفته دفاع مقدس  با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، در همایشی با عنوان تجلیل از سربازان و با سخنرانی سردار فتوحی از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس، از سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان اشکذر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، ردائی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات نیروهای مسلح در شهرستان اشکذر، یادگاران دفاع مقدس را از مهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: وظیفه ماست که به بهترین نحو ممکن از این سرمایه‌‌های ارزشمند پاسداری و حفاظت کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با استناد به سخنان علما و بزرگان، خاطرنشان کرد: بالاترین هدف از خلقت انسان، خدمت به خلق خداست و هرکس با این نیت قدمی بردارد اجر و پاداش وی نزد خدا محفوظ است.

وی افزود: سربازان نیز از بدنه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند و باید قدر این دوران سربازی را بدانند و در این مدت فرصت پیش آمده، منشأ خیری برای خود و دیگران باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در کشور نیز اشاره کوتاهی کرد و افزود: این حوادث آنقدر بدون اهمیت و ارزش بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود هیچ اشاره‌ای به آنها نکرد؛ اما در شرایط کنونی وظیفه  ما جهاد تبیین مورد تأکید حضرت آقا است و باید حقایق را برای دیگران تبیین کنیم.

سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز در این مراسم به بیان احادیثی از پیامبر اسلام (ص) و بیاناتی از مقام معظم رهبری پرداخت و نقش و جایگاه سربازان بویژه در نگهبانی از آب و خاک کشور ایران را بسیار مهم برشمرد.

سردار فتوحی از پاسداران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم طی سخنانی به بیان حقایقی از دوران دفاع مقدس پرداخت و نکاتی را درخصوص حوادث اخیر کشور یادآور شد.

​​​​​​​گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان اشکذر تجلیل به عمل آمد.