به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و "دکتر محمدعلی طالبی" استاندار طی ارسال لوح های جداگانه از زحمات فرماندار اشکذر در گرامیداشت ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در این شهرستان تقدیر کردند.

 

در متن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خطاب به فرماندار اشکذر آمده است:

شکر و سپاس بی پایان خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی بدیل ملتی متدین، ولایتمدار و زمان شناس که با احساس تکلیف دینی، انقلابی و ملی و چهل سال استقامت و پایداری در مقابل تمامی توطئه های داخلی و خارجی، ایثار و پایمردی ، ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمود های فرزند خلف خمینی کبیر(ره) حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ولی امر مسلمین، پر شورتر از قبل به صحنه آمدند و حماسه ای خیره کننده و سترگ در حساس ترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

جناب آقای محمدعلی شاه حسینی فرماندار جانشین ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر از تلاش ها و زحمات صادقانه شما در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر  قدردانی نموده و مزید توفیقتان را از ذات اقدس احدیت مسالت می نماییم.

                                                                            محمدرضا ناصری                                                                              نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

 

در متن استانداریزد خطاب به فرماندار اشکذر آمده است:

جناب آقای محمدعلی شاه حسینی

فرماندار محترم و جانشین ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر

شکر و سپاس بی پایان خداوند قادر متعال را که توفیق خلق حماسه ای عظیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنایت نموده و با حماسه حضور در یوم الله 22 بهمن صلابت و قدرت شکست ناپذیر ملت را به رخ جهانیان کشید.

بر خود لازم می دانم از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه شما در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر قدردانی نموده و مزید توفیقات تان را از ذات اقدس احدیت مسالت نمایم.

 

                                                                                                                          محمدعلی طالبی

                                                                                                                        استاندار یزد