فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر،"هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر از شرکت کاشی اورست ایده آل در شهرک صنعتی نیکو بازدید کرد.

 

در این بازدید که معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و روسای ادارات راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند، راهکار های قانونی واگذاری زمین در شهرک جهت طرح توسعه این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرماندار اشکذر به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "جهش تولید" اشاره  و گفت: شرایط امروز اقتضا می کند تا شعار سال را عملیاتی نموده و زمینه را برای ایجاد رونق در فضای کسب و کار داخلی و حرکت بلندتر و سریع‌تر در رسیدن به اهداف اقتصادی شهرستان فراهم نمود.

 

هادی هادی نسب افزود: یکی از اولویت‌های اصلی این شهرستان به مشابه سایر شهرستان‌ها، بازگشت دوباره سرمایه‌های این شهرستان به چرخه تولید و از سرگیری مجدد فعالیت‌های اقتصادی آنهاست. 

 

وی تاکید کرد: شهرستان اشکذر  با داشتن ظرفیت ها و توانمندی هایی نظیر کارخانه های تولید فولاد ،کاشی و سرامیک ،‌ محصولات سلولزی و ذخایر معدنی و از همه مهمتر بهره مندی از 18 هزار نفر جمعیت کارگری ماهر و پرتوان توانسته نقش موثری در جهت رونق اقتصادی و تولید استان داشته باشد.

 

هادی نسب عنوان کرد: تمام برنامه ریزی های در حوزه اقتصادی شهرستان در راستای تعامل و همکاری مدیران با صاحبان صنایع در جهت تداوم روند تولید و اشتغال است.