تداوم پیگیری‌های تکمیل پروژه ساماندهی جاده یزد- خضرآباد

​​​​​​​در جریان بازدید میدانی از جاده یزد خضرآباد، که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اشکذر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد، پیرامون تکمیل پروژه ساماندهی این جاده پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر در جریان بازدید امروز صبح جاده یزد- خضرآباد که با حضور محمد صالح جوکار نماینده مجلس شورای اسلامی و روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد، نقاط قوت و ضعف پروژه تعریض و بهسازی جاده یزد خضرآباد و تعریض پل اتابک مورد بررسی قرار گرفت و در راستای تسریع در اجرای این پروژه تصمیماتی اتخاذ شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر اظهار داشت: بنا به اظهارات مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با عنایت به تخصیص اعتبارات به  پروژه جاده یزد- خضرآباد قرارداد با پیمانکار منعقد شده و طی ۶ ماه آینده این پروژه تکمیل خواهد شد.

ردائی در ادامه ضمن قدردانی از همراهی‌های نماینده مجلس شورای اسلامی در پیگیری های مشترک در پایتخت، خاطرنشان کرد: امید است ساماندهی جاده حاجی آباد با مساعدت و محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مشارکت صنایع مستقر در این جاده انجام شود.

وی همچنین به ضرورت تکمیل پروژه جاده ورودی ایستگاه راه آهن اشکذر اشاره و از قبول مسئولیت و تعهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص آسفالت این جاده خبر داد.

فرماندار اشکذر در پایان با بیان اینکه کلنگ پروژه پل زیرگذر شرف آباد رستاق در بهمن ماه سال گذشته به زمین خورد؛ افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تامین برخی از سازه‌های مورد نیاز پل، عملیات اجرایی این پروژه در اسرع وقت انجام خواهد شد.​​​​​​​