فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر ، فرماندار اشکذر در جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا این شهرستان از تدوام محدودیت در رفت و آمد در ورودی های شهرستان خبر داد.

 

هادی هادی نسب گفت: ایستگاه های غربالگری و کنترل در فیروزآباد اشکذر، شرف آباد رستاق و جاده خضرآباد محدوده پادگان آیت الله خاتمی تا تاریخ 30 فروردین ماه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 

وی در خصوص فعالیت اصناف شهرستان اظهار داشت: در دستورالعمل ابلاغی ستاد استانی مقابله با کرونا اصناف  کم خطر که مجاز به فعالیت هستند مشخص شده که انتظار است نظارت مستمری از سوی اتاق اصناف شهرستان مبنی بر رعایت موارد بهداشتی مطابق به آنچه در دستور العمل ذکر شده است صورت پذیرد.

 

فرماندار اشکذرادامه داد: ضروریست اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف شهرستان جلسه ای را تشکیل و اصول بهداشتی که صنوف کم خطر ملزم به رعایت آن هستند را تنظیم نموده و به آنها ابلاغ نماید و چنان چه قصوری در این زمینه از سوی صنوف صورت گرفت نسبت به پلمپ آن واحد ها اقدام شود.

 

رئیس قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اشکذر عنوان کرد: اصنافی که در دستور العمل به عنوان صنوف پر خطر نام برده شده مجاز به فعالیت نیستند و در شهرستان نیز هم چنان تعطیل خواهند بود.

 

فرماندار اشکذر به فعالیت کشتارگاه های شهرستان و نقش آنها در تامین گوشت استان اشاره و گفت: مقرر شد ضدعفونی کردن کشتارگاه ها به طور جدی مورد توجه قرار گرفته، ضمن اینکه با همکاری شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بسیج ادارات نظارت مستمری در جهت رعایت مسائل بهداشتی نیز در کشتارگاه ها صورت گیرد.

 

هادی نسب با بیان اینکه مردم شرایط به وجود آمده را نباید به معنای عادی شدن جلوه دهند، عنوان کرد: آنچه هم چنان مورد تاکید است پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری و رعایت نکات بهداشت فردی است و چنان چه شهروندان نسبت به رعایت این نکات غافل شوند آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.