به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر این جلسه بعد ازظهر شنبه 6تیرماه با حضور امام جمعه ،فرماندار ،معاون ،بخشداران و مسئولین ادارات شهرستان اشکذر به میزبانی دانشگاه پیام نور رضوانشهر در محل این دانشگاه برگزار شد.

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر و همچنین یاد وخاطره شهیدان پاکنژاد وآیت الله صدوقی ،به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران دولت اشاره کرد و حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده را مایه مباهات و افتخار دانست وافزود: تجدید بیعت و پیروی از فرمایشات ایشان را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

"شاه حسینی" در این نشست عنوان کرد :با توجه به این مطلب که شهرستان اشکذر جزء بهترین ها و برترین ها در تولید و رونق کسب کار است ،خواستار توجه بیشتر مسئولین به واحدهای تولیدی و صنعتی شد وی بررعایت خط قرمزها و توجه به مسائل زیست محیطی تاکید کرد

وی در ادامه افزود:با توجه  به اینکه به پایان سال مالی 93 نزدیک میشویم از روئسای ادارت خواست تا در جذب اعتبارات و بودجه تمام تلاش و سعی خود را داشته باشند .

با لاترین مقام اجرای در شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس دهم و انتخابات خبرگان رهبری در اسفندماه سالجاری از  مسئولین خواست تا زمینه یک انتخابات باشکوه را فراهم کنند وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان کارگزاران این دولت نباید بر علیه شخصی یا افرادی در انتخابات حمایت و کار کنیم.

فرماندار اشکذر  در پایان سخنان خود از مسئولین خواست تا  توجه ویژه ای  به مناطق محروم در تخصیص و توضیح اعتبارات  داشته باشند .

لازم بذکر در پایان این نشست "پورعسکری" مسئول بنیاد شهید شهرستان  از اداراتی که همکاری و تعامل لازم را با این ارگان داشتند به پاس زحمات  لوح سپاسی را اهداء کرد.