فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به ریاست هادی‌نسب فرماندار اشکذر و با حضور نمایندگان و مسئولان سازمان‌های مرتبط در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


فرماندار اشکذر در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: اگرچه استفاده نامناسب از ظرفیت فضای مجازی باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ اما باید با تولید محتوا و برنامه ریزی متناسب با شرایط امروز جامعه، به ظرفیت فضای مجازی به چشم یک فرصت برای ترویج فرهنگ صحیح عفاف و حجاب نگاه کرد.

وی افزود: تولید محتواهای کم‌حجم، بومی و متناسب با هنجارهای محلی می‌تواند اقدام مؤثری در راستای رفع دغدغه‌های حجاب و عفاف در جامعه باشد.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی مدون و قابل اجرا در حوزه عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: دستاورد کارهای فرهنگی با گذر زمان ظهور و بروز می‌یابد و انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی با بررسی نیازهای اجتماعی امروز جامعه به تولید محتواهای فرهنگی و اثرگذار بپردازند.
گفتنی است در این نشست هریک از نمایندگان سازمان های ذیربط به ارائه نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود درخصوص موضوع عفاف و حجاب پرداختند.