سرپرست فرمانداری اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به مناسب سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، کارشناسان فرهنگی، قرآنی و اداری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با سرپرست فرمانداری دیدار کردند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: تبلیغ دین و فرهنگ ناب اسلامی،مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم، اعزام مبلغ و جذب روحانی، انجام امور فرهنگی و... از وظایف اصلی سازمان تبلیغات است.

 

هادی هادی نسب ترویج گفتمان دینی را مهم ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و خطاب به کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری گفتمان دینی است که نقش مهمی در پاسخ به شبهات دینی و آگاه سازی جوانان و هم چنین ارتقاء باورهای دینی آنها دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر به بیان گزارشی از فعالیت های این سازمان در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در شهرستان اشکذر تعداد 110 مبلغ دینی اعم از خواهران و برادران، در زمینه ترویج معارف دینی فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام میرزا عباس دهقانی با بیان اینکه اقدمات زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، رسانه، فضای مجازی، طلاب، روحانیون، مساجد، هیئت های مذهبی و تشکل های دینی توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان صورت گرفته است، ادامه داد: برگزاری همایش و گردهمایی های مختلف با حضور اساتید استانی و کشوری و با موضوعات مرتبط با تبیین و ترویج معارف دینی و اسلامی از جمله اقدمات دیگری بوده است که انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر یازده خانه عالم در مناطق مختلف شهرستان در حال فعالیت هستند ابراز امیدواری کرد تا پایان سال شاهد بهره برداری از خانه عالم روستا اتابک و خضرآباد باشیم.