تسریع در اجرای مصوبات در حوزه شورای ترافیک شهرستان اشکذر در سال ۱۴۰۲

 

​​​​​​​

 

 نشست شورای ترافیک شهرستان اشکذر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان و دیگر اعضای این شورا در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

حمیدرضا یادگار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر در این نشست اظهار داشت: ۳۵ ایستگاه نوروزگاهی در استان یزد احداث شده است که ۶ ایستگاه آن متعلق به شهرستان اشکذر می باشد و محل استقرار تیم های هلال احمر این شهرستان نیز در سه ایستگاه تعیین شده بود.

معاون فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز ۵۷  درصد فوتی تعطیلات عید نوروز  نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است که حاصل  زحمات مسئولان مربوطه است.

وی با اشاره به ضرورت افزایش تلاش برای اجرایی شدن مصوبات در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال ۱۴۰۲ گزارش مصوبات شورای ترافیک شهرستان اشکذر باید به صورت مکتوب باشد و برنامه سه ماهه اول امسال برای این مصوبات نیز در این گزارش‌های مکتوب بیان شود همچنین این مصوبات باید برای اجرایی شدن به صورت جدی پیگیری شود.

یادگار اظهار داشت: با توجه به تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومانی به حوزه شرف آباد و گذشت ۸ ماه از زمان تخصیص اعتبار به این پروژه هنوز پیگیری جدی صورت نگرفته است که باید پیگیری شود همچنین اعتبار بالای یک میلیارد تومان نیز به جاده فولاد نیوک اختصاص یافته است و اجرایی شدن این پروژه نیز همت بیشتر مسئولان مربوطه را می طلبد.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات بیان کرد: ۸۵ مصوبه برای سال ۱۴۰۲ در حوزه شورای ترافیک وجود دارد که باید برای اجرایی شدن این مصوبات تلاش بیشتری صورت بگیرد همچنین مصوبه های ضروری باید در حداقل زمان اجرا شود و باید برای اجرایی شدن سریع این مصوبات و تصویب مصوبه های دیگر در مجموعه شهرستان تصمیم جدی گرفته شود.

یادگار خاطر نشان کرد: برای برخی پروژه ها شاخصه هایی وجود دارد که زمین ماندن این پروژه ها واقعا سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود که تسریع در اجرای روند این امر اهمیت دارد.

​​​​​​​