مطالبه فرماندار شهرستان اشکذر:

تسریع در فرآیند اداری و عملیاتی پروژه‌های نهضت ملی مسکن/ ضرورت آینده‌نگری در مسکن روستایی

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست این هفته شورای مسکن خطاب به دستگاه های متولی همچون راه و شهرسازی، بنیادمسکن و شهرداری اشکذر خواستار تسریع در فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای اشکذر و مجومرد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه، نشست شورای مسکن شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور شهرداران و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی مسکن با دستورکار پیگیری فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژهای نهضت ملی مسکن شهرستان و ۳۹ واحد اقدام ملی مسکن برگزار شد.
روح‌الله ردائی در این نشست خطاب به راه و شهرسازی شهرستان با تأکید بر تسریع در فرآیند اداری طرح نهضت ملی مسکن، خواستار جدیت هر چه تمام در ابلاغ فاز دوم نقشه‌های آماده‌سازی اراضی این طرح شد.
وی افزود: علی‌رغم جدیت شهرداری اشکذر در فرآیند عملیاتی آماده‌سازی اراضی طرح مذکور، ابلاغ نقشه‌های آماده‌سازی از سوی راه و شهرسازی، تسریع و تسهیل در عملیات اجرایی را به دنبال خواهد داشت.
ردائی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز روستاها، خاطرنشان کرد: اولویت دولت سیزدهم مسکن جوانان است و دستگاه‌های متولی همچون منابع طبیعی و آبخیزداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید با هماهنگی بخشداران در راستای تأمین اراضی مورد نیاز و آینده‌نگری در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های ملی در خصوص مشکلات مسکن روستایی، تصریح کرد: نتایج خوبی از پیگیری‌های ملی در خصوص جنگل‌های دست‌کاشت و زمین مورد نیاز مسکن روستاهای شهرستان بدست آمده است و امیدواریم نگاه مساعد مسئولان کشوری، مشکلات مربوط به حوزه مسکن روستایی ما را کاهش دهد.
بر اساس این گزارش در این نشست مدیران دستگاهای خدمات‌رسان و دستگاه‌های متولی طرح نهضت ملی مسکن به بیان اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات موجود در این حوزه  پرداختند.