فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه مشترک کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و کمیته نظارت بر اعطای تسهیلات به مشاغل حمایتی و غیر حمایتی سامانه کارا شهرستان اشکذر به ریاست "هادی هادی نسب" فرماندار و با حضور  اعضای کارگروه برگزار شد.

 

 

فرماندار اشکذر به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید اشاره و گفت: باید در جهت توسعه فضای کسب و کار و کاهش چالش های حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ، با تمکین از قانون در اجرای سیاست ها و اجرای فعالیت های توسعه محور با انعطاف بیشتری گام برداشته و راهکارهای عملیاتی ارائه دهیم.

 

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه تسهیلات واگذار شده در قالب مشاغل حمایتی و غیر حمایتی سامانه کارا باید در جهت ایجاد اشتغال زایی در شهرستان باشد، خواستار دقت و جديت بيشتر دستگاه هاي مرتبط در نظارت بر جذب تسهيلات طرح هاي اشتغال زايي شد تا اين تسهیلات در راستای دست یابی به اهداف مورد نظر باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي عامل بايد فعال شوند و طرح هايي كه اشباع شده و اشتغال زايي چنداني ندارند، معرفي نشوند و گزارشات خود را به کمیته شهرستانی ارائه دهند.

 

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: تسهیلات مشاغل باید به افرادی که  طرح ، برنامه و توانایی ایجاد اشتغال در شهرستان دارند با اعمال نظارت لازم پرداخت گردد.