به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با توجه به بروز خیز جدید بیماری کووید 19 در شهرستان‌های استان، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان به ریاست "هادی هادی‌نسب" فرماندار و با حضور مدیران و مسئولان عضو این ستاد تشکیل جلسه داد.

هادی‌نسب در این نشست ضمن قدردانی از مردم شریف شهرستان اشکذر که با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا و پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر رعایت پروتکل‌ها، رعایت محدودیت‌های تردد، ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بیش از پیش شهروندان به ویژه در ایام پیش رو و نوروز، شاهد تکرار روزهای سخت و رنج‌آور پیک سوم بیماری کرونا در کشورمان نباشیم.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه ساده‌انگاری و سهل‌انگاری شهروندان منجر به مراجعه بیشتر به مراکز درمانی و احتمال زیاد پیشامد پیک چهارم خواهد شد؛ اظهار کرد: تشدید اعمال محدودیت‌های کرونایی از جمله منع تردد کامل از ساعت 21 شب و بستن و تعطیلی کلیه صنوف رأس ساعت 20:30 شب در دستور کار ستاد ملی کرونا قرار دارد و رعایت این محدودیت‌ها وظیفه قانونی همه شهروندان است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان اشکذر افزود: همانگونه که بارها بیان کرده‌ایم؛ سلامت جامعه و مردم خط قرمز ماست و در شرایط کنونی که بهترین راه مقابله با بیماری کرونا پیشگیری است؛ اعمال جریمه و گشت‌های مشترک بازرسی اصناف و اخطار و پلمب صنوف متخلف با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

فرماندار اشکذر در پایان خاطرنشان کرد: اصناف و مغازه داران بویژه اصناف مرتبط با مواد غذایی ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند و نباید به مراجعان فاقد ماسک خدمات ارائه کنند.