فرماندار اشکذر در جریان بازدید از شهرک صنعتی فولاد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار،"مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری با همراهی بخشدارخضرآباد، رئیس اداره برق و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر به منظور سرکشی از وضعیت محیط زیستی و بررسی مسائل و مشکلات چندین واحد صنعتی از شهرک صنعتی فولاد اشکذر بازدید کردند.

 

بازدید از دو واحد فولادی،  واحد صنعتی تولید اکسید روی و هم چنین واحد مفتولی تولید انواع پیچ از جمله واحدهای صنعتی مورد بازدید بود.

 

فرماندار اشکذر با مشاهده میدانی وضعیت کلی شهرک، ضمن نامناسب خواندن وضعیت فرار دود برخی واحدهای مستقر در شهرک و ارتباط با مدیرکل محیط زیست استان بر تشدید نظارت، بازرسی های بیشتر و اعمال موارد قانونی در مورد واحدهای صنعتی متخلف تاکید نمود.

 

هادی هادی نسب در خصوص مسائل و مشکلات شهرک صنعتی فولاد گفت: در بودجه سال جاری شهرستان سعی شده است در جهت رفع  مشکلات شهرک اعم از روشنایی، آسفالت معابر و موارد مرتبط با خدمات آتش نشانی و اورژانس اعتبارات مناسبی اختصاص یابد در ضمن آن که در اعتبارات ملی نیز مبالغ خوبی امسال جذب خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در جهت تزریق نقدینگی واحدهای صنعتی از دو ردیف ظرفیت قانونی تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال جاری اقدام خواهد شد.

 

در ادامه فرماندار اشکذر ضمن دیدار با مدیران هریک از این واحدها در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

در این دیدارها هادی نسب با تشکر از زحمات بخش خصوصی متعهد در جهت تامین اشتغال و رونق تولید در شهرستان گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هر آن چه  در توان و ظرفیت قانونی شهرستان باشد در جهت حمایت از مقوله تولید به کار خواهیم گرفت و ستاد اشتغال شهرستان نیز با همین هدف تشکیل خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: انتظار از واحدهای تولیدی در شهرستان اشکذر توجه خاص به دو  مقوله رعایت حداکثری مباحث زیست محیطی و همچنین انجام مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف می باشد.