معاون فرماندار اشکذر خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ معاون فرماندار اشکذر در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی بابیان اینکه رصد و نظارت بر واحدها باهدف ارتقای وضعیت زیست‌محیطی در اولویت مجموعه فرمانداری قرار دارد اظهار داشت: در همین راستا و با همکاری سایر دستگاه‌ها برای اولین بار گشت‌های مشترک شبانه در شهرستان تشکیل و در حال حاضر این بازرسی‌ها به‌صورت ویژه برای کنترل وضعیت هوا تشدید شده است.

 

"علیرضا ابوالحسنی" با تأکید بر اینکه در مقوله محیط‌زیست و مواد غذایی این بازرسی‌ها با جدیت و بدون اغماض خواهد بود تصریح نمود: در همین راستا و به‌منظور ارتقای کیفیت کشتارگاه‌های سطح شهرستان کنترل و بازدید از مجموعه‌های تولیدی مواد غذایی تشدید خواهد شد.

 

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود به ابتلای بانوان به بیماری هپاتیت از طریق آرایشگاه زنانه اشاره کرد و تأکید نمود: ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه باهدف الزام آن‌ها به رعایت نکات بهداشتی به‌عنوان دستور کار دستگاه‌های متولی قرار خواهد گرفت.

 

معاون فرماندار اشکذر به دفع نادرست پسماندهای عفونی مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی نیز اشاره کرد و توجه و نظارت بیشتر مرکز بهداشت شهرستان را خواستار شد.