سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست هم اندیشی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد شهرستان با سرپرست فرمانداری اشکذر برگزار شد.

 

هادی هادی نسب در این دیدار با بیان اینکه دولت با برون سپاری بخشی از وظایف خود به تشکل های مردمی و سازماندهی آنها در بخش های مختلف جامعه، بخشی از مدیریت خود را به وسیله مردم اعمال می کند، گفت: تشکل ها و انجمن های مردم نهاد بهترین مجموعه هایی هستند که می توانند کمک کار و همراه دولت در تحقق اهداف خود باشند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر توجه به نقد منصفانه در طرح مسائل، مشکلات و چالش های شهرستان را از تشکل ها و انجمن های مردم نهاد خواستار شد و افزود: باید در سایه تعامل و همکاری دو سویه و روندی مثبت و سازنده با دستگاه های اجرایی در پیگیری مطالبات به حق مردم تلاش نمود.

 

نظارت مستمر و دقیق به همراه آموزش های لازم، اتخاذ سیاست هایی جامع و کامل در رابطه با نحوه عملکرد تشکل و انجمن، ایجاد بانک اطلاعاتی از وضعیت تشکل ها و دسته بندی خواسته های مردمی و هماهنگی در طرح و پیگیری آنها در شهرستان از محورهای مهم دیگری بود که هادی نسب به آن اشاره کرد.

 

در پایان این دیدار مسئول هر یک از انجمن و تشکل های مردم نهاد شهرستان اشکذر به بیان مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.